PROJECT BACK OFFICE SPECIALISTA/KA

Jsme česká poradenská společnost, která již přes 30 let pomáhá firmám růst. Specializujeme se na zvládání změnových a skokových projektů, přípravu firem na nové vlastníky a hledání investorů. Naše týmy pracují na podpoře rozvoje potenciálu top manažerů a otevírání nových směrů jejich kariér a zaměření.

Do našeho týmu podpory poradenských a vzdělávacích projektů hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á má rád různorodou a samostatnou práci a kterého/ou by bavilo podporovat projektové manažery a poradenské týmy při přípravě poradenských a rozvojových projektů a dále i v průběhu jejich realizace.

Jedná se o podporu v oblasti administrativy (evidence a vyhodnocování projektů, příprava vybraných částí nabídky, šablony pro realizační tým), spolupráce na vybraných částech projektů (průzkumy spokojenosti, hodnocení zaměstnanců, development centra, analýzy, vyhodnocování a zpracovávání podkladů, finalizace výstupů ….), koordinace a plánování aktivit (příprava harmonogramů, plánování a hlídání termínů, …) a podílel/a se na aktivitách v rámci office managementu společnosti.

Těšíme se na samostatného a aktivního kolegu nebo kolegyni, na kterého/ou je spolehnutí, rád/a podporuje tým a baví ho/ji se stále učit nové věci.

Pro výkon pozice se vám bude hodit:

  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti.
  • Samostatnost, vysoká míra zodpovědnosti a vlastní iniciativa.
  • Aktivní práce na PC, minimálně Word, Excel, PowerPoint – zejména formátování textů, grafická úprava materiálů, grafy, tabulky, schémata, harmonogramy projektů, finalizace prezentačních a školicích materiálů.
  • Schopnost si osvojovat další nové aplikace dle potřeb projektů (např.: Google forms, aplikace v MS Teams, …)
  • Pečlivost a pozornost k detailům při administrativních činnostech.
  • Velmi dobrou znalost českého jazyka – slovem i písmem, rodilý mluvčí,
  • AJ nebo NJ minimálně základy
  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Chuť učit se nové věci.

Vzhledem k různorodosti projektů můžete využít další odborné znalosti/dovednosti, nebo v těchto dovednostech rozvíjet:

  • Schopnost práce s větším množstvím dat a jejich vyhodnocování a vizualizace.
  • Vyhledávání informací a zpracovávání rešerší a zpráv.
  • Mapování procesů a jejich vizualizace
  • Orientace v ekonomických ukazatelích, výsledovce apod.
  • Aktivní znalost AJ nebo NJ.

Nabízíme:

  • Nadstandardní prostor pro osobní rozvoj formou zapojení se do vybraných projektů.
  • Samostatnou, živou, nerutinní práci.
  • Skvělý tým, přátelské a spolupracující prostředí.
  • Fixní plat, pravidelné odměny za výkon, roční odměny.
  • Firemní benefity: příspěvek na stravování, sick days, neomezené Seduo kurzy, home office, mobilní telefon s neomezeným tarifem a daty, společné akce, „vánoční volno“ nad rámec dovolené
  • Nástupní plat: 30 000,-Kč – 35 000,- Kč hrubého + 2 0000 – 5 000,-Kč měsíční odměny za výkon na projektech

Nástup: ihned nebo dle dohody

Místo výkonu: Evropská 846/176a, Praha 6

Pokud vás náplň práce zaujala, prosím zašlete nám své CV, ideálně s fotografií a informací, proč byste chtěl/a pracovat na této pozici na email holeckova@mc-triton.cz.

Více informací o námi realizovaných projektech najdete na našich webových stránkách. V případě dotazů napište na výše uvedenou emailovou adresu nebo zavolejte HR manažerce Janě Holečkové – 602 311 716

Těšíme se na vás!

Přihlásit se na pozici

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Hledáte něco jiného?

Obraťte se na nás!