PROJECT BACK OFFICE SPECIALISTA/KA

Jsme česká poradenská společnost, která již přes 30 let pomáhá firmám růst. Specializujeme se na zvládání změnových a skokových projektů, přípravu firem na nové vlastníky a hledání investorů. Naše týmy pracují na podpoře rozvoje potenciálu top manažerů a otevírání nových směrů jejich kariér a zaměření.

Do našeho týmu podpory poradenských a vzdělávacích projektů hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á má rád různorodou a samostatnou práci a kterého/ou by bavilo podporovat projektové manažery a poradenské týmy při přípravě poradenských a rozvojových projektů a dále i v průběhu jejich realizace.

Jedná se o podporu v oblasti administrativy (evidence a vyhodnocování projektů, příprava vybraných částí nabídky, šablony pro realizační tým), spolupráce na vybraných částech projektů (průzkumy spokojenosti, hodnocení zaměstnanců, development centra, analýzy, vyhodnocování a zpracovávání podkladů, finalizace výstupů ….), koordinace a plánování aktivit (příprava harmonogramů, plánování a hlídání termínů, …) a podílel/a se na aktivitách v rámci office managementu společnosti.

Těšíme se na samostatného a aktivního kolegu nebo kolegyni, na kterého/ou je spolehnutí, rád/a podporuje tým a baví ho/ji se stále učit nové věci.

Pro výkon pozice se vám bude hodit:

  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti.
  • Samostatnost, vysoká míra zodpovědnosti a vlastní iniciativa.
  • Aktivní práce na PC, minimálně Word, Excel, PowerPoint – zejména formátování textů, grafická úprava materiálů, grafy, tabulky, schémata, harmonogramy projektů, finalizace prezentačních a školicích materiálů.
  • Schopnost si osvojovat další nové aplikace dle potřeb projektů (např.: Google forms, aplikace v MS Teams, …)
  • Pečlivost a pozornost k detailům při administrativních činnostech.
  • Velmi dobrou znalost českého jazyka – slovem i písmem, rodilý mluvčí,
  • AJ nebo NJ minimálně základy
  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Chuť učit se nové věci.

Vzhledem k různorodosti projektů můžete využít další odborné znalosti/dovednosti, nebo v těchto dovednostech rozvíjet:

  • Schopnost práce s větším množstvím dat a jejich vyhodnocování a vizualizace.
  • Vyhledávání informací a zpracovávání rešerší a zpráv.
  • Mapování procesů a jejich vizualizace
  • Orientace v ekonomických ukazatelích, výsledovce apod.
  • Aktivní znalost AJ nebo NJ.

Nabízíme:

  • Nadstandardní prostor pro osobní rozvoj formou zapojení se do vybraných projektů.
  • Samostatnou, živou, nerutinní práci.
  • Skvělý tým, přátelské a spolupracující prostředí.
  • Fixní plat, pravidelné odměny za výkon, roční odměny.
  • Firemní benefity: příspěvek na stravování, sick days, neomezené Seduo kurzy, home office, mobilní telefon s neomezeným tarifem a daty, společné akce, „vánoční volno“ nad rámec dovolené
  • Nástupní plat: 30 000,-Kč – 35 000,- Kč hrubého + 2 0000 – 5 000,-Kč měsíční odměny za výkon na projektech

Nástup: ihned nebo dle dohody

Místo výkonu: Evropská 846/176a, Praha 6

Pokud vás náplň práce zaujala, prosím zašlete nám své CV, ideálně s fotografií a informací, proč byste chtěl/a pracovat na této pozici na email holeckova@mc-triton.cz.

Více informací o námi realizovaných projektech najdete na našich webových stránkách. V případě dotazů napište na výše uvedenou emailovou adresu nebo zavolejte HR manažerce Janě Holečkové – 602 311 716

Těšíme se na vás!

Apply for position

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Are you looking for something else?

Do not hesitate to contact us.