Řízení firmy (interim management)

Rychlá reakce
Interim management v pojetí M.C.TRITON je rychlá reakce na situaci ve firmě pomocí zkušeného manažera, kterého podporuje poradenský tým
Více kompetencí v jednom
Díky poradenské podpoře nejsme limitováni kapacitou a kvalitou lidí ve firmě. Riziko, že interim nebude vědět, jak konkrétní situaci řešit, je minimalizováno a vaše náklady jsou tak konečné.
Zkušenosti s interim managementem od roku 2001​
Poprvé jsme interim manažera využili již v roce 2001 a jeho úkolem bylo implementovat novou obchodní strategii a obchodní model mezinárodní ICT firmy, která měnila svůj přístup k českému trhu. ​
Previous slide
Next slide

Kdy zvažovat interim management

Stagnace výkonu firmy, začínající problémy s cash flow nebo náhlý odchod někoho z vedení.
Rychlý růst nebo nová vize rychle vyrůst formou akvizic.
Potřeba řešit nástupnictví nebo připravit firmu na prodej.
Potřeba majitele předat každodenní řízení najatému managementu a působit ve více strategické roli.

Domluvte si nezávaznou schůzku

… a pobavte se o možnostech řešení vaší situace. Interim management nemusí být jediné řešení. Díky širokému záběru našich služeb umíme najít vždy tu správnou cestu.
Zdeněk Vosolsobě je lídrem služeb interim s poradenskou podporou a také jako int. manažer působí.
Zdeněk Vosolsobě
Business Partner
Petr Dlabal se po několika úspěšných misích v roli interim manažera se v roce 2024 ujal řízení M.C.TRITON.
Petr Dlabal
CEO

Přínosy využití interim managementu v pojetí M.C.TRITON

RYCHLÁ ADAPTACE
NA FIRMU
Náš Interim Manager je díky svým zkušenostem a rychlé vstupní analýze téměř okamžitě začíná přinášet přidanou hodnotu.
PODPORA PORADENSKÉ
SPOLEČNOSTI

Interim manažer má možnost konzultovat problémy ve firmě s experty. To dává možnost dodávat našim partnerům vždy odborná a správná řešení rychle a efektivně.

ŠIROKÉ ZKUŠENOSTI
A KONTAKTY

Interim může využít nejen své zkušenosti (benchmark) z různých společností nebo i z podobných společností, ale také týmu M.C.TRITON.

ZAMĚŘENÍ NA EFEKT
A KVALITNÍ VEDENÍ LIDÍ

Interim není ovlivněn vnitřními zájmy. Směřuje k dosažení nadefinovaných cílů.
Klademe důraz na vedení lidí a komunikaci s lidmi. Lidé ve firmě rozumí, proč se změny realizují, jsou vtaženi do návrhu i realizace. Klíčové lidi také rozvíjíme.

Příklady projektů

<span style="font-size: 20px">Vznik silného velkoobchodního hráče v oblasti rybářských potřeb</span>
Vznik silného velkoobchodního hráče v oblasti rybářských potřebvíce zde...
Read More

V průběhu ročního projektu došlo ke stabilizaci cash flow a optimalizaci organizační struktury společnosti. Byly vytvořeny a zavedeny nástroje pro řízení obchodního výkonu a finančního zdraví, včetně nového business plánu a reportingu. Vznikla nová vize firmy s potenciálem pro výrazný růst výkonu, podpořená akvizicí a jasnými strategickými kartami s propočteným dlouhodobým dopadem na ziskovost společnosti.

<span style="font-size: 20px">Přesun výroby z UK do ČR v rekordním čase</span>
Přesun výroby z UK do ČR v rekordním časevíce zde ...
Read More

Přesun výrobního závodu z Velké Británie do ČR za 3 měsíce a následná rychlá reakce na odchod ředitele závodu. Převzetí řízení výrobního závodu v období covid opatření do doby než byl nalezen nový manažer, jeho zapracování.

Previous
Next

Jak nejčastěji postupujeme

RYCHLÁ VSTUPNÍ ANALÝZA

V průběhu 3 týdnů se podíváme na finanční situaci, způsob řízení, lidi ve firmě, obchod a provoz firmy a řekneme vám jak bychom postupovali při převzetí firmy – na co se zaměřit hned a na co v dalších měsících.

NASAZENÍ
INTERIM CEO
S PORADENSKOU PODPOROU

Interim manažer je nejčastěji již součástí týmu na vstupní analýzu.

Dle zadání a situace ve firmě může využít poradenskou podporu v předem schváleném rámci MD.

STRATEGIE ROZVOJE SPOLEČNOSTI

Do 3 měsíců od zahájení interim etapy obvykle zpracováváme společně s lidmi z firmy strategii / cestu pro další růst firmy.

NASTAVENÍ REŽIMU KOMUNIKACE A SPOLUPRÁCE S MAJITELEM​

Naši činnost průběžně reportujeme a jednotlivá strategická rozhodnutí schvalujeme s majiteli. ​

Jako praktické vidíme pravidelné schůzky s majiteli, typicky jednou nebo dvakrát měsíčně (resp. podle potřeby společnosti/projektu).

Zaostřeno na transformace. Jak nezaspat a začít firmu měnit včas!