Řízení firmy (interim management)

Rychlá reakce
Interim management v pojetí M.C.TRITON je rychlá reakce na situaci ve firmě pomocí zkušeného manažera, kterého podporuje poradenský tým
Více kompetencí v jednom
Díky poradenské podpoře nejsme limitováni kapacitou a kvalitou lidí ve firmě. Riziko, že interim nebude vědět, jak konkrétní situaci řešit, je minimalizováno a vaše náklady jsou tak konečné.
Zkušenosti s interim managementem od roku 2001​
Poprvé jsme interim manažera využili již v roce 2001 a jeho úkolem bylo implementovat novou obchodní strategii a obchodní model mezinárodní ICT firmy, která měnila svůj přístup k českému trhu. ​
Previous slide
Next slide

Kdy zvažovat interim management

Stagnace výkonu firmy, začínající problémy s cash flow nebo náhlý odchod někoho z vedení.
Rychlý růst nebo nová vize rychle vyrůst formou akvizic.
Potřeba řešit nástupnictví nebo připravit firmu na prodej.
Potřeba majitele předat každodenní řízení najatému managementu a působit ve více strategické roli.

Domluvte si nezávaznou schůzku

… a pobavte se o možnostech řešení vaší situace. Interim management nemusí být jediné řešení. Díky širokému záběru našich služeb umíme najít vždy tu správnou cestu.
Zdeněk Vosolsobě je lídrem služeb interim s poradenskou podporou a také jako int. manažer působí.
Zdeněk Vosolsobě
Business Partner
Petr Dlabal se po několika úspěšných misích v roli interim manažera se v roce 2024 ujal řízení M.C.TRITON.
Petr Dlabal
CEO

Přínosy využití interim managementu v pojetí M.C.TRITON

RYCHLÁ ADAPTACE
NA FIRMU
Náš Interim Manager je díky svým zkušenostem a rychlé vstupní analýze téměř okamžitě začíná přinášet přidanou hodnotu.
PODPORA PORADENSKÉ
SPOLEČNOSTI

Interim manažer má možnost konzultovat problémy ve firmě s experty. To dává možnost dodávat našim partnerům vždy odborná a správná řešení rychle a efektivně.

ŠIROKÉ ZKUŠENOSTI
A KONTAKTY

Interim může využít nejen své zkušenosti (benchmark) z různých společností nebo i z podobných společností, ale také týmu M.C.TRITON.

ZAMĚŘENÍ NA EFEKT
A KVALITNÍ VEDENÍ LIDÍ

Interim není ovlivněn vnitřními zájmy. Směřuje k dosažení nadefinovaných cílů.
Klademe důraz na vedení lidí a komunikaci s lidmi. Lidé ve firmě rozumí, proč se změny realizují, jsou vtaženi do návrhu i realizace. Klíčové lidi také rozvíjíme.

Příklady projektů

<span style="font-size: 20px">Přesun výroby z UK do ČR v rekordním čase</span>
Přesun výroby z UK do ČR v rekordním časevíce zde...
Read More

V průběhu ročního projektu došlo ke stabilizaci cash flow a optimalizaci organizační struktury společnosti. Byly vytvořeny a zavedeny nástroje pro řízení obchodního výkonu a finančního zdraví, včetně nového business plánu a reportingu. Vznikla nová vize firmy s potenciálem pro výrazný růst výkonu, podpořená akvizicí a jasnými strategickými kartami s propočteným dlouhodobým dopadem na ziskovost společnosti.

<span style="font-size: 20px">Vznik silného velkoobchodního hráče v oblasti rybářských potřeb</span>
Vznik silného velkoobchodního hráče v oblasti rybářských potřebvíce zde...
Read More

Přesun výrobního závodu z Velké Británie do ČR za 3 měsíce a následná rychlá reakce na odchod ředitele závodu. Převzetí řízení výrobního závodu v období covid opatření do doby než byl nalezen nový manažer, jeho zapracování.

<span style="font-size: 20px">Ztrojnásobení výrobní kapacity</span>
Ztrojnásobení výrobní kapacity
Read More

Reakce na výrazný nárůst poptávky, který následně vedl k prodlužování dodacích lhůt. Úkolem týmu pode vedení interim výrobního ředitele byla transformace způsobu plánování, řízení výroby a celkového výrobního toku.

<span style="font-size: 20px">Skoková změna výkonu potravinářského holdingu</span>
Skoková změna výkonu potravinářského holdingu
Read More

Výkonné řízení skupiny 7 společností s cílem zvládnout krizové období a současně realizace změn s cílem skokově zvýšit výkonnost a dosáhnout výrazného vylepšení hospodářských výsledků společnosti.

<span style="font-size: 20px">Transformace řízení a rozvoj holdingu </span>
Transformace řízení a rozvoj holdingu
Read More

Reakce na situaci, kdy se nedařilo obsadit pozici generálního ředitele, kterou do té doby zastával majitel firmy. Naším úkolem bylo nastavit model řízení firmy, který přinese další rozvoj firmy postavený na růstu formou akvizic dalších společností. Vznikla nová strategie, která reagovala na změny na trhu. V návaznosti na to proběhla změna organizačního uspořádání, úprava procesů a přerozdělení pravomocí a odpovědností.

<span style="font-size: 20px">Z vědecko-výzkumné organizace do podnikatelského subjektu</span>
Z vědecko-výzkumné organizace do podnikatelského subjektu
Read More

Transformace výzkumného týmu do organizace, která je unikátním dodavatelem systémového řešení pro plazmové zplyňování a vitrifikaci odpadu. Úkolem interim CEO bylo firmu provést dokončením technologického vývoje, zacílením obchodní strategie, vybudováním kompetence systémového integrátora, přípravou legislativně-právního rámce a modelu financování komerčních zakázek. V návaznosti na tyto kroky vyhledat vhodného nástupce a začít postupně připravovat půdu pro vyhledání strategického investora.

Previous
Next

Jak nejčastěji postupujeme

RYCHLÁ VSTUPNÍ ANALÝZA

V průběhu 3 týdnů se podíváme na finanční situaci, způsob řízení, lidi ve firmě, obchod a provoz firmy a řekneme vám jak bychom postupovali při převzetí firmy – na co se zaměřit hned a na co v dalších měsících.

NASAZENÍ
INTERIM CEO
S PORADENSKOU PODPOROU

Interim manažer je nejčastěji již součástí týmu na vstupní analýzu.

Dle zadání a situace ve firmě může využít poradenskou podporu v předem schváleném rámci MD.

STRATEGIE ROZVOJE SPOLEČNOSTI

Do 3 měsíců od zahájení interim etapy obvykle zpracováváme společně s lidmi z firmy strategii / cestu pro další růst firmy.

NASTAVENÍ REŽIMU KOMUNIKACE A SPOLUPRÁCE S MAJITELEM​

Naši činnost průběžně reportujeme a jednotlivá strategická rozhodnutí schvalujeme s majiteli. ​

Jako praktické vidíme pravidelné schůzky s majiteli, typicky jednou nebo dvakrát měsíčně (resp. podle potřeby společnosti/projektu).

Více o službě v podcastu U KORMIDLA #13