Project Back Office Specialistka / Specialista, Praha 6

JSI AKTIVNÍ, BAVÍ TĚ RŮZNORODÁ NÁPLŇ PRÁCE, ZVLÁDÁŠ ADMINISTRATIVU, ALE NECHCEŠ RUTINU?

U NÁS JSOU PROJEKTY RŮZNORODÉ, NÁPLŇ PRÁCE JE PESTRÁ, TÝMOVÁ I SAMOSTATNÁ.

Krátce o M.C.TRITON

Jsme česká poradenská společnost, působíme na poradenském trhu již 31 let. Naše služby stojí na třech pilířích:

1) PORADENSTVÍ, 2) ŘÍZENÍ FIREM, 3) INVESTOVÁNÍ DO FIREM. Pomáháme firmám, úřadům, manažerům a zaměstnancům být úspěšnější, inovativnější a efektivnější v jejich činnostech a podnikání. Mezi naše klienty patří lokální společnosti, velké korporace, ale také instituce veřejné i státní správy.

Co u nás Project Back office Specialista dělá:

Pokud si Vás vybereme, bude vaším úkolem zajišťovat administrativní a organizační podporu našich projektů a podílet se na aktivitách v rámci office managementu.

Budete zodpovídat a podílet se na následujících aktivitách:

  • Příprava nabídek:
    • spolupráce na tvorbě nabídek pro poradenské a vzdělávací projekty
    • zodpovědnost za doplnění požadovaných informací o firmě, reference, …,
    • koordinace a kompletace všech podkladů pro nabídku, celkové vizuální/grafické vyladění/úprava materiálu
  • Realizace projektů:
    • Administrativa a veškerá evidence spojená s připravovanými a realizovanými projekty (firemní databáze projektů, zakládání zakázek a adresářů ..).
    • Organizační a administrativní podpora projektů (přípravné schůzky realizačního týmu, nastavení komunikace se zástupci klienta, příprava pozvánek a podkladů pro školení, hodnocení zaměstnanců, workshopů, koučinku, poradenských aktivit, …) a realizačního týmu (poradci, lektoři, externí spolupracovníci,…),
    • Objednávání školicích místností, ubytování, jízdenek, ……
    • Příprava a hlídání harmonogramu projektu dle podkladů lektorů a poradců, koordinace přípravy, samostatné řízení a zodpovědnost za části projektu, spolupráce na přípravě a finalizaci školicích materiálů (kompletace podkladů z různých zdrojů, finalizace grafické podoby materiálů dle šablony).
    • Spolupráce na projektech, zejména na analytických částech projektů a zpracovávání výstupů z projektů, např.:
      • Sběr dat a jejich vyhodnocení (např.: náklady na výrobu, dopravu, výnosy,…..)
      • Průzkumy spokojenosti (příprava on-line dotazníků, sběr dat, vyhodnocování, grafy výsledků,….
      • průzkumy trhu – on-line vyhledávání podkladů, rešerše,…
    • Aktualizace a archivace materiálů.
  • Business Development, komunikace s klienty.
  • Office management – podílení se na chodu kanceláře, vyřizování příchozích telefonátů, péče o návštěvy, vyřizování pošty, nákupy kancelářských potřeb a občerstvení, etc.

Od vhodného kandidáta očekáváme:

  • Těšíme se na pozitivního, vstřícného a spolehlivého kolegu nebo kolegyni se smyslem pro humor.
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti a týmového ducha.
  • Pečlivost, systematičnost a pozornost k detailům při administrativních činnostech a samostatnost, nápaditost a proaktivitu při organizačních činnostech.
  • Aktivní práce na PC MS Office – Word, Excel, PowerPoint – zejména formátování textů a grafická úprava materiálů (cit pro grafiku, obrázky, schémata atd. při finalizaci prezentačních a školicích materiálů…).
  • Minimálně středoškolské vzdělání.
  • Velmi dobrou znalost českého jazyka – rodilý mluvčí, kontrola materiálů, psaného textu.
  • Schopnost práce s velkým množstvím dat a jejich vyhodnocování a vizualizace výhodou
  • Orientace v ekonomických ukazatelích, výsledovce apod. výhodou.
  • Znalost grafických nástrojů je vítána, stejně tak cit pro grafiku, případné další speciální dovednosti (nebojte se nám pochlubit s tím, co umíte. Nadstandardní prostor pro seberealizaci.
  • Aktivní znalost AJ, NJ nebo RJ výhodou, ale ne nutností.

Nabízíme:

  • Živou, nerutinní práci.
  • Skvělý tým, přátelské a spolupracující prostředí.
  • Prostor pro osobní rozvoj formou zapojení se do vybraných projektů.
  • Možnost spolupracovat a učit se od zajímavých a zkušených lidí, podílet se na různorodých projektech.
  • Ohodnocení odpovídající výkonu, roční odměny.
  • Firemní benefity: příspěvek na stravování, sick days, home office, mobilní telefon s neomezeným tarifem a daty.

Nástup: ihned nebo dle dohody

Místo výkonu: Evropská 846/176a, Praha 6 v krátké docházce cca 5 minut stanice metra Nádraží Veleslavín.

Pokud vás náplň práce zaujala, prosím zašlete nám na email:

lavicka@mc-triton.cz své CV, ideálně s fotografií, a uveďte pár slovy, proč byste chtěl/a pracovat právě na této pozici a v naší společnosti.

Těšíme se na vás!

Mgr.Ing. Luděk Lávička

Přihlásit se na pozici

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Hledáte zaměstnání nebo zaměstnance?

Obraťte se na nás!