Asistentka / Asistent pro podporu vzdělávacích projektů, poradenská společnost, Praha 6, Divoká Šárka, výborná dopravní dostupnost.

M.C.TRITON – jsme česká poradenská společnost, působíme na poradenském trhu již 31 let a naše služby stojí na třech pilířích = 1) PORADENSTVÍ, 2) ŘÍZENÍ FIREM, 3) INVESTOVÁNÍ DO FIREM. Pomáháme firmám, úřadům, manažerům a zaměstnancům být úspěšnější, inovativnější a efektivnější v jejich činnostech a podnikání.

Nyní hledáme do našeho týmu podpory realizovaných projektu novou kolegyni/kolegu = dalšího „ TRITOŇÁKA“ na pozici Asistent / Asistentka podpory vzdělávacích projektů.

Pokud tě baví administrativa, práce na PC, různorodé činnosti, jsi pečlivá/ý, systematická/ý, samostatná/ý s týmovým duchem, chutí na sobě stále pracovat a smyslem pro humor, pak Tě to u nás bude bavit. Jsme přátelský a spolupracující tým, který drží při sobě a navzájem se podporujeme. Pracujeme na různorodých projektech a pro zajímavé klienty, a to nás stále posouvá dál.

Co u nás Project Back office Assistant dělá:

Úspěšný kandidát bude zajišťovat organizační a administrativní podporu oddělení Project Back Office a kolegů z ostatních unit. Jedná se o aktivity související s realizací vzdělávacích a poradenských projektů, office management a zodpovědnost za následující aktivity:

  • Administrativní podpora – správa schůzek a kalendářů konzultantů, majitelů, zasedacích místností, zajištění jízdenek, ubytování.
  • Office management – podílení se na chodu kanceláře, vyřizování příchozích telefonátů, péče o návštěvy, vyřizování pošty, nákupy, správa a úklid skladu, zásob, etc.
  • Podpora realizovaných projektů – pomoc s úpravami různých dokumentů (úpravy ppt a word dokumentů); správa a aktualizace životopisů a referencí do nabídek.
  • Pravá ruka Project Back Office manažer – různé organizační a administrativní ad hoc. úkoly.

Od vhodného kandidáta očekáváme:

  • Těšíme se na pozitivního a spolehlivého kolegu nebo kolegyni se smyslem pro humor.
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti a týmového ducha.
  • Pečlivost, systematičnost a pozornost k detailům při administrativních činnostech a samostatnost, nápaditost při organizačních činnostech.
  • Aktivní práce na PC MS Office – Word, Excel, PowerPoint – zejména formátování textů a grafická úprava materiálů (cit pro grafiku, obrázky, schémata atd. při finalizaci prezentačních a školicích materiálů…).
  • Minimálně středoškolské vzdělání.
  • Velmi dobrou znalost českého jazyka – rodilý mluvčí, kontrola materiálů, psaného textu.
  • Znalost AJ, NJ nebo RJ je výhodou.

Nabízíme:

  • Přátelské, spolupracující prostředí.
  • Odpovídající finanční ohodnocení plus bonusy za výkon.
  • Firemní benefity: skvělý tým a firemní kultura odpovídající našim hodnotám, mobilní telefon s tarifem volání a datové služby, sick days, roční bonusy, společné akce, …
  • Při zájmu a chuti možnost růstu na pozici Project Back Office Specialist (větší zodpovědnost a samostatnost ve svěřených úkolech, zapojení do vzdělávacích a dalších projektů, samostatná koordinace projektů, etc.)

Nástup: dle dohody

Místo výkonu: Evropská 846/176a, Praha 6

Více info o společnosti na www.mc-triton.cz

Pokud vás náplň práce zaujala, prosím zašlete nám na email: holeckova@mc-triton.cz  své CV, ideálně s fotografií, a uveďte pár slovy, proč byste chtěl/a pracovat právě na této pozici a v naší společnosti.

Těšíme se na vás !

Přihlásit se na pozici

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Hledáte zaměstnání nebo zaměstnance?

Obraťte se na nás!