ASISTENT/KA
Naše společnost realizuje poradenské, vzdělávací a investiční projekty, daří se nám růst a nyní bychom rádi našli novou posilu naší kanceláře a první kontakt pro naše hosty a klienty.
Do našeho týmu hledáme novou kolegyni/kolegu, která/ý zvládne různorodé činnosti v administrativě, je pečlivá/ý, dokáže si poradit v nových situacích a postará se o naše návštěvy a kancelář.
Co u nás Asistentka dělá:
- Zajištění denního chodu kanceláře, telefony, pošta.
- Péče o návštěvy.
- Komunikace s dodavateli, zajištění kancelářských potřeb, občerstvení, …
- Komunikace s klienty
- Podpora poradců, plánování schůzek, rezervace zasedacích místností na akce, ubytování.
- Organizační a administrativní podpora projektů, evidence projektů, práce s dokumenty, spolupráce na ad hoc úkolech a mnoho jiných výzev
- Důležité je na této pozici umět si dobře zorganizovat svůj čas, aktivně komunikovat, práce na PC a dobrý psaný projev (čeština) a mít chuť učit se stále nové věci.
Co potřebujeme a bude se hodit:
- Těšíme se na energickou a spolehlivou kolegyni nebo kolegu, která/ý se snaží s věcmi samostatně poradit.
- Týmového ducha – chuť spolupracovat a podporovat tým.
- Aktivní práce na PC – MS Office – Word, Excel, PowerPoint – zejména úprava dokumentů -formátování textů a grafická úprava materiálů a vizualizace (výhodou je cit pro grafiku, chuť si „pohrát“ s obrázky, schématy atd. při finalizaci prezentačních a školicích materiálů…).
- Velmi dobrá znalost českého jazyka – rodilý mluvčí, (je nutná zejména pro psaný projev, pro kontrolu a úpravu textů v materiálech)
- znalost AJ nebo NJ výhodou
Co za to nabízíme:
- Odpovídající ohodnocení s možností individuálních odměn dle výkonu = fixní plat + bonusy za výkon.
- Bezva tým = přátelské a spolupracující prostředí a firemní kulturu odpovídající našim firemním hodnotám = spolupráce, individuální výkon, slušnost, odvaha, osobnost.
- Možnost učit se nové věci a podporu od kolegů.
- Firemní benefity = mobilní telefon s tarifem pro soukromé volání a datovými službami, příspěvek na stravování 80kč/den, káva a čaj na pracovišti zdarma, společné firemní akce, sick days, vánoční placené volno, po zapracování možnost 2 dny homeoffice v měsíci…
- Osobní rozvoj = možnost pracovat na osobním rozvoji, účast na vybraných interních vzdělávacích aktivitách a aktivitách realizovaných pro klienty, zapojení do realizovaných projektů dle vybraného zaměření (HR, finance, procesy, management, obchod, marketing,….).
- Možnost profesního a kariérního růstu.
Nástup: ihned nebo dle dohody
Místo výkonu: Evropská 846/176a, Praha 6
Více info o společnosti na www.mc-triton.cz
Pokud vás námi inzerovaná pozice zaujala, prosím zašlete nám své CV, ideálně s fotografií. Do odpovědi uveďte pár slovy, proč byste chtěl/a pracovat právě na této pozici. Zajímá nás co vás nejvíc baví a co byste chtěl/a dále dělat.
Těšíme se na vás!
za tým M.C.TRITON Jana Holečková, HR Manager