ASISTENT/KA

ASISTENT/KA

Naše společnost realizuje poradenské, vzdělávací a investiční projekty, daří se nám růst a nyní bychom rádi našli novou posilu naší kanceláře a první kontakt pro naše hosty a klienty.

Do našeho týmu hledáme novou kolegyni/kolegu, která/ý zvládne různorodé činnosti v administrativě, je pečlivá/ý, dokáže si poradit v nových situacích a postará se o naše návštěvy a kancelář.

Co u nás Asistentka dělá:

  • Zajištění denního chodu kanceláře, telefony, pošta.
  • Péče o návštěvy.
  • Komunikace s dodavateli, zajištění kancelářských potřeb, občerstvení, …
  • Komunikace s klienty
  • Podpora poradců, plánování schůzek, rezervace zasedacích místností na akce, ubytování.
  • Organizační a administrativní podpora projektů, evidence projektů, práce s dokumenty, spolupráce na ad hoc úkolech a mnoho jiných výzev
  • Důležité je na této pozici umět si dobře zorganizovat svůj čas, aktivně komunikovat, práce na PC a dobrý psaný projev (čeština) a mít chuť učit se stále nové věci.

Co potřebujeme a bude se hodit:

  • Těšíme se na energickou a spolehlivou kolegyni nebo kolegu, která/ý se snaží s věcmi samostatně poradit.
  • Týmového ducha – chuť spolupracovat a podporovat tým.
  • Aktivní práce na PC – MS Office – Word, Excel, PowerPoint – zejména úprava dokumentů -formátování textů a grafická úprava materiálů a vizualizace (výhodou je cit pro grafiku, chuť si „pohrát“ s obrázky, schématy atd. při finalizaci prezentačních a školicích materiálů…).
  • Velmi dobrá znalost českého jazyka – rodilý mluvčí, (je nutná zejména pro psaný projev, pro kontrolu a úpravu textů v materiálech)
  • znalost AJ nebo NJ výhodou

Co za to nabízíme:

  • Odpovídající ohodnocení s možností individuálních odměn dle výkonu = fixní plat + bonusy za výkon.
  • Bezva tým = přátelské a spolupracující prostředí a firemní kulturu odpovídající našim firemním hodnotám = spolupráce, individuální výkon, slušnost, odvaha, osobnost.
  • Možnost učit se nové věci a podporu od kolegů.
  • Firemní benefity = mobilní telefon s tarifem pro soukromé volání a datovými službami, příspěvek na stravování 80kč/den, káva a čaj na pracovišti zdarma, společné firemní akce, sick days, vánoční placené volno, po zapracování možnost 2 dny homeoffice v měsíci…
  • Osobní rozvoj = možnost pracovat na osobním rozvoji, účast na vybraných interních vzdělávacích aktivitách a aktivitách realizovaných pro klienty, zapojení do realizovaných projektů dle vybraného zaměření (HR, finance, procesy, management, obchod, marketing,….).
  • Možnost profesního a kariérního růstu.

Nástup: ihned nebo dle dohody

Místo výkonu: Evropská 846/176a, Praha 6

Více info o společnosti na www.mc-triton.cz

Pokud vás námi inzerovaná pozice zaujala, prosím zašlete nám své CV, ideálně s fotografií. Do odpovědi uveďte pár slovy, proč byste chtěl/a pracovat právě na této pozici. Zajímá nás co vás nejvíc baví a co byste chtěl/a dále dělat.

Těšíme se na vás!

za tým M.C.TRITON Jana Holečková, HR Manager

Přihlásit se na pozici

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Hledáte něco jiného?

Obraťte se na nás!